کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

باشگاه مشتریان ما ، پاداش وفاداری برای شما !

با افتخار و احترام به شما، به باشگاه مشتریان ما خوش آمدید، جایی که ما از حضور شما در میان ما خوشحالیم و می‌خواهیم این لحظات را به بهترین شکل ممکن برایتان بسپاریم .

یکی از نکات مهمی که می‌خواهیم با شما به اشتراک بگذاریم، دریافت کش بک پس از هر خرید است. همانطور که اطلاع دارید، ما به شما درصدی از مبلغ خرید شما را به عنوان اعتبار وفاداری  باز می‌گردانیم . این نشان از تشکر و ارزشیابی ما نسبت به حضور و وفاداری شماست.

اعتبار هایی که دریافت می‌کنید می‌توانند به عنوان تخفیف برای خریدهای بعدی شما مورد استفاده قرار گیرند. این به معنای ایجاد یک چرخه مثبت از خرید و پاداش برای شماست

ما از اینکه شما اعضای محترمی از باشگاه مشتریان ما هستید، بسیار خرسندیم. به راحتی می‌توانید با ارائه اطلاعات خود در زمان خرید، به باشگاه ما بپیوندید و از تمامی مزایای آن بهره‌مند شوید.

با ارزوی بهترین تجربه برای شما، ما در انتظار حضورتان هستیم تا این مسیر را با هم طی کنیم و از این پیشنهادات خوب بهره‌مند شویم.

قوانین باشگاه مشتریان پریمو

پریمو یک برند پوشاک ایرانی زیر مجموعه شرکت شیک پوش آرا سهامی خاص می باشد. آغاز به کار ما از سال 1354 با تولید پوشاک مردانه در تهران شکل گرفت و با تکیه بر اصالت و تخصص، موفق به پیشرفت و تاسیس فروشگاه های خرده فروشی با هدف عرضه مستقیم محصولات به مصرف کننده از مبدا تولید شدیم. 

جهت همکاری

با پریمو کلیک کنید

ارسال رزومه

کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت شیک پوش آرا می‌باشد.

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user