راه های ارتباطی
- تلفن تماس : 09923400092
- اینستاگرام : primo_iran
- واتساپ :0992340009
- آدرس : تهران ، رباط کریم ، شرک صنعتی نصیرآباد ، سرو 10 پلاک 16
برای ما پیام ارسال کنید
سوالات متداول
در صفحه هر محصول میتوانید، چارت سایز مربوط به هر محصول را مشاهده کنید.
سفارش شما بعد از ثبت و پردازش توسط واحد انبار، به دست پست میرسد و باتوجه به شهر شما از ۳ تا ۵ روز کاری زمان میبرد.
خیر در حال حاضر امکان تحویل سفارشات آنلاین در شعب حضوری وجود ندارد.
سفارش ها براساس انتخاب شما، با پست معمولی یا پیشتاز، همچنین تاکسی های اینترنتی قابل ارسال میباشند.
ابتدا با شماره امور مشتریان در صفحه تماس با ما تماس بگیرید و سفارش تعویض خود را ثبت کنید. سپس از همکاران ما شما را راهنمایی خواهند کرد.
بله بعد از تماس با واحد امور مشتریان میتوانید تعویض خود را در شعبه دلخواه انجام دهید.
وضعیت سفارش شما در هر مرحله، با پیامک به اطلاع شما خواهد رسید، همچنین در پروفایل کاربری خود نیز میتوانید وضعیت سفارش خود را مشاهده فرمایید.
سفارش شما پس از تحویل به پست، در وضعیت تکمیل شده قرار میگیرد و کد رهگیری در پروفایل شما قابل مشاهده خواهد بود.
ضمن مطالعه صفحه شرایط تعویضی و مرجوعی سفارشات، میتوانید با شماره امور مشتریان تماس بگیرید.
ابتدا در یکی از پلتفرمهای پرداخت اقساطی باید ثبت نام کرده باشید، سپس در صفحه پرداخت، پلتفرم مورد نظر خود را انتخاب و پرداخت را انجام دهید.
در دقایق ابتدایی پس از ثبت سفارش در زمان در حال انجام٬ با تماس با واحد امور مشتریان٬ در صورت امکان٬ توانایی اصطلاح آدرس وجود دارد. اما بعد از تکمیل و ارسال امکان اصلاح وجود ندارد.
در بعضی موارد٬ احتمال بروز خطا از طرف پنل پیامکی وجود دارد٬ لذا کافی است پس از گذشت دقایقی مجددا درخواست ارسال کد بفرمایید.
پس از انتخاب محصولات در سبد خرید٬ در صفحهی پرداخت٬ میتوانید از اعتبار خود با استفاده از دکمهی استفاده از اعتبار٬ استفاده بفرمایید.
پس از ثبت سفارش از طریق پیامک وضعیت سفارش شما٬ اطلاع رسانی خواهد شد.
همچنین میتوانید با مراجعه به پروفایل کاربری خود از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.