راه های ارتباطی

برای ما پیام ارسال کنید

سوالات متداول

چطور میتونم سایزبندی لباس رو بدونم؟توی چارت سایز پیداش نمیکنم

در صفحه هر محصول میتوانید، چارت سایز مربوط به هر محصول را مشاهده کنید.

من امروز سفارش دادم کی به دستم میرسه؟

سفارش شما بعد از ثبت و پردازش توسط واحد انبار، به دست پست میرسد و باتوجه به شهر شما از ۳ تا ۵ روز کاری زمان میبرد.

میتونم سفارشمو از شعب حضوری تحویل بگیرم؟

خیر در حال حاضر امکان تحویل سفارشات آنلاین در شعب حضوری وجود ندارد.

سفارش هارو با چی ارسال میکنید؟

سفارش ها براساس انتخاب شما، با پست معمولی یا پیشتاز، همچنین تاکسی های اینترنتی قابل ارسال میباشند.

اگه بخوام تعویض کنم باید چیکار کنم؟

ابتدا با شماره امور مشتریان در صفحه تماس با ما تماس بگیرید و سفارش تعویض خود را ثبت کنید. سپس از همکاران ما شما را راهنمایی خواهند کرد.

میتونم حضوری تعویض کنم؟

بله بعد از تماس با واحد امور مشتریان میتوانید تعویض خود را در شعبه دلخواه انجام دهید.

سفارشمو چطور میتونم پیگیری کنم؟

وضعیت سفارش شما در هر مرحله، با پیامک به اطلاع شما خواهد رسید، همچنین در پروفایل کاربری خود نیز میتوانید وضعیت سفارش خود را مشاهده فرمایید.

برام پیام اومده که سفارش درحال انجامه یعنی هنوز ارسال نشده؟

سفارش شما پس از تحویل به پست، در وضعیت تکمیل شده قرار میگیرد و کد رهگیری در پروفایل شما قابل مشاهده خواهد بود.

چطور میتونم مرجوع کنم؟

ضمن مطالعه صفحه شرایط تعویضی و مرجوعی سفارشات، میتوانید با شماره امور مشتریان تماس بگیرید.

چطور میتونم قسطی پرداخت کنم؟

ابتدا در یکی از پلتفرم‌های پرداخت اقساطی باید ثبت نام کرده باشید، سپس در صفحه پرداخت، پلتفرم مورد نظر خود را انتخاب و پرداخت را انجام دهید.

چطور میتونم ادرسمو اصلاح کنم؟

در دقایق ابتدایی پس از ثبت سفارش در زمان در حال انجام٬ با تماس با واحد امور مشتریان٬ در صورت امکان٬ توانایی اصطلاح آدرس وجود دارد. اما بعد از تکمیل و ارسال امکان اصلاح وجود ندارد.

برام پیام ورود به سایت نمیاد

در بعضی موارد٬ احتمال بروز خطا از طرف پنل پیامکی وجود دارد٬ لذا کافی است پس از گذشت دقایقی مجددا درخواست ارسال کد بفرمایید.

چطور میتونم از اعتبارم استفاده کنم؟

پس از انتخاب محصولات در سبد خرید٬ در صفحه‌ی پرداخت٬ میتوانید از اعتبار خود با استفاده از دکمه‌ی استفاده از اعتبار٬ استفاده بفرمایید.

چطور ببینم که سفارشم ثبت شده؟

پس از ثبت سفارش از طریق پیامک وضعیت سفارش شما٬ اطلاع رسانی خواهد شد.
همچنین میتوانید با مراجعه به پروفایل کاربری خود از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.