کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

دیگر مقالات

جنس پارچه های مناسب فصل سرما را بشناسید. راهنمای انتخاب پارچه.

جنس پارچه لباس در فصل‌های سرد سال نقش بسیار مهمی دارد. به هنگام سرما لباس باید با جنس مناسب انتخاب شود. زیرا چند لایه روی هم پوشیدن هم کفایت نمی‌کند.الیاف بعضی پارچه‌ها تنها مناسب فصل گرما هستند. و از تعرق زیاد جلوگیری می‌کند؛ و باعث احساس خنکی می‌شوند. به همین موازات الیاف بعضی از پارچه‌ها مناسب فصل سرما هستند. در واقع پارچه‌ی مناسب در فصل سرما باعث می‌شود؛ لباس شما حکم بخاری داشته باشد.

ما در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم چه جنس پارچه هایی از شما در برابر سرما محافظت می‌کند.

1. پارچه دورس

لباس‌هایی که جنس پارچه به کار رفته در آن‌ها دورس می‌باشد؛یکی از آیتم های زمستانه و پاییزه به حساب می‌آیند. بیشتر در دوخت سویشرت ها،بلوزها و هودی ها کاربرد دارد. این پارچه ضخیم زیر شاخه‌ی پارچه‌های تریکو است.در فصل پاییز لباس‌های دورس را میتوان به تنهایی پوشید. گرمای آزار دهنده ندارند. ودر روز های برفی هم بهترین گزینه برای زیر کاپشن هستند.

2. پارچه شمعی

در روزهای بارانی همیشه نمیتوان چتر به همراه داشت. بنابراین باید لباسی پوشید که جنس پارچه آن ضد آب باشد. پارچه‌ی شمعی به دلیل خاصیت الیاف نایلونی ضدآب است. این پارچه زیبا و براق بهترین گزینه برای لایه بیرونی کاپشن‌ها و سویشرت‌ها است. این جنس پارچه ها به عنوان لایه بیرونی حکم عایق را دارد. و باعث عدم نفوذ آب میشود.  همینطور باعث حبس شدن گرما در لایه داخلی کاپشن و سویشرت می‌شود.

3. پارچه کبریتی

جنس پارچه کبریتی از جمله پارچه‌های پرطرفدار فصل پاییز است. این پارچه به دلیل طراحی راه راه پرزدار زیبایی خاصی دارد. الیاف این پارچه ترکیبی از پنبه و پشم با پلی استر و ریون است. ضخامت و بافت این پارچه مناسب روزهای نه چندان سرد پاییز است. سویشرت ها و پالتوهای کبریتی یک آیتم شیک در استایل شما به حساب می‌آید.

4. پارچه پشمی

به جرئت می‌توان گفت جنس پارچه پشمی یک از پرکاربرد ترین پارچه‌ها در صنعت نساجی است. همانطور که از نامش پیدا است؛جن پارچه پشمی از موی پشم گوسفندان تهیه میشود. پشم این خاصیت را دارد که در فصل سرما، گرما را در خود نگه دارد. بی دلیل نیست که بدن گوسفندان پوشیده از پشم است.پیراهن‌های پشمی بهترین گزینه برای لایه‌ی زیری در کاپشن در فصل زمستان هستند.

فهرست مطالب

نظرات کاربران

  • ممنون خیلی مقاله خوبی بود. در مورد پالتوهای زمستانی هم بنویسید

  • خیلی عالی و جالب بود. 🙏

  • دیدگاهی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    پریمو یک برند پوشاک ایرانی زیر مجموعه شرکت شیک پوش آرا سهامی خاص می باشد. آغاز به کار ما از سال 1354 با تولید پوشاک مردانه در تهران شکل گرفت و با تکیه بر اصالت و تخصص، موفق به پیشرفت و تاسیس فروشگاه های خرده فروشی با هدف عرضه مستقیم محصولات به مصرف کننده از مبدا تولید شدیم. 

    جهت همکاری

    با پریمو کلیک کنید

    ارسال رزومه

    کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت شیک پوش آرا می‌باشد.

    بستن

    کالاها

    دسته بندی ها

    • ورود با پیامک
    • ورود با رمز
    user

    به اطلاع همراهان گرامی پریمو میرساند، تخفیف پلکانی پریمو به شرح زیر می‌باشد:

    در سبد خرید خود بهره مند شوید.

    همچنین لازم به ذکر است، محصولات دارای تخفیف، شامل تخفیفات پلکانی نمیشوند.